Thursday 9 October 2008

Nytt II





Nu har nya vindar blåst också i vårt hjälpkök. Bort med det blåa och in med det gråa (och svarta)!

Uh, ska strax iväg till hälsocentralen igen, fast denna gång i egna ärenden. Ska in för ett "ingrepp" av det mindre trevliga slaget. Hoppas det lyckas idag, för förra gången blev det platt fall.

Sjutton också, jag tänkte ju glömma att tacka snälla Ewa för awarden jag fick på hennes sida. Tack, tusen tack! Nu är jag dessvärre så fräck så jag behåller den för mi själv utan att skicka den vidare ;-)

6 comments:

Livet på Sjögård said...

Så fin matta! Extra skoj är det ju att man kan vända andra sidan till när första blir för skiti ;)

Pink and white dreams said...

Hej
blev också stört förtjust i din nya matta, var har du sprungit fast den??

/kram

Kamomilla said...

Snyggt och just i din stil!
Lycka till!

Ann-Catrin said...

men så vacker matta.. är så himla förtjust i det vita och svarta nu!!

Ingrepp... usch stackars dig... jag är så harig för allt jag!!
Hoppas det gick bra vännen!!

kanske jag kan muntra upp dig med en liten vinst hos MIG!!

KRAM
A-C

Anonymous said...

Vad fint det blev ! Hoppas det gick bra med ditt ingrepp du skulle göra.Lät lite läskigt !
Sköt om dig
kram ewa

♥ Fyra årstider said...

Ville bara kika in och önska dig lycka till i min tävling.
Kram Lotta