onsdag 12 november 2008

Trosshock

Alldeles nyligen flyttade en liten tomteflicka in hos oss. Till min stora förskräckelse noterade jag direkt att hennes kjol var alldeles för kort för att vara barnvänlig, så jag tänkte redan be henne åka tillbaka därifrån hon kom, tills jag kollade henne litet närmare och kunde konstatera att hon nog bara glömt att dra ner kjolen ordentligt efter sitt senaste toabesök.
Så hon fick stanna kvar och sitter nu på tv-skåpet och väntar på att kavaljeren ska dyka upp.

Kom ihåg att delta i min tävling i inlägget här nedanför!

16 kommentarer:

ginga sa...

Hon va slarvå på hynstjiå, tur att du håksa.

zinkbaljan sa...

Ha ha så gullig, ja kavaljeren kommer nog snart!
Kramisar

Fyra årstider ♥ My Lovely Christmas Home sa...

oj, hur kunde hon glömma det?
Kram Lotta

trollmor sa...

Oj oj det där lät spännande kanske första sidan i Aftonbladet i morgon "Skratt"
Vad fin hon är.
kramis ewa

Klewa´s krypin sa...

Tack vännen.

Varm kram till dig med
/Ewa

Lilith sa...

Fin tomteflicka! Tur att hon hade kjolen i behåll! ;)

Vero sa...

Haha... vad sött.

Hon får det nog bra hos er.

Bloggsurfade lite och hittade till dig. Önskar dig en trevlig helg!

Klewa´s krypin sa...

Tack du rara.

Önskar dig/er detsamma.

Varma kramar
/Ewa

Livet på Sjögård sa...

Ojoj, tur att du hann hitta dem innan hon åkte bort ;)

Ja, kanske det kommer bilder på sovrummet snabbare än du tror... :)

trollmor sa...

Låter härligt med lite shopping för er idag.
Ha en skön helg nu.
kram ewa

Beas barnslikheter sa...

Hon var jättesöt, varifrån kommer hon?

latara sa...

Ha ha, värsta bimbotomten som gör entré i alldeles för kort kjol! ;-)

Kram!

Karin

Marja Kristiina sa...

Ihan mielettömän huippuihana tarjous, kiitos uskomattoman paljon!!! Palataan aiheeseen heti, kunhan elo täällä hitusen normalisoituu.

Sofia sa...

Hejsan vännen!
Jag får ju inte delta i tävlingen - för jag har ingen egen blogg :-)
Men en hälsning vill jag i alla fall sända!

Klewa´s krypin sa...

Hej vännen!

Ja, det är ju lite trist. Du, mejla mig din adress igen.

Kram
/Ewa

Min vita framtid sa...

Vilken mysig tomteflicka! :-)

Jättefin blogg måste jag ju säga också! Kram!