Saturday 17 May 2014

Sugar in the morning





Jag har i mååånader haft för avsikt att skicka in en liten beställning till webbaffären House by F, men inte riktigt kunnat bestämma mig för exakt vilka prylar jag skulle beställa hem, så jag var väldigt nöjd när jag nyligen fick läsa att Fanny öppnar en fysisk affär i staden. Då fick jag ju peta och känna på produkterna, och sedan var det inte alls svårt att bestämma sig längre. Egentligen hade jag velat ha sockerskålen med svarta ränder, men det som inte finns kan man inte köpa, och visst är den här gråa riktigt fin den också.


5 comments:

Unknown said...

Trevligt!Beställde hem några grejer från webben och det funkade jättebra! :)

Anna-Lena said...

Jamen så fin! Hörde tofsen till? Jag sprang förbi affären idag men hann tyvärr inte in, får försöka hinna dit nån dag nästa vecka.

Unknown said...

Fin!

Liljas Corner said...

Blir nog att åka in till stan nån dag nu. Nog för att jag blivit väldigt bra på att avstå från att köpa inredningsprylar. Nästan för bra... Men det är ju ändå roligt att se på dem.

alegni said...

Malin,
skoj! Jag är inte rädd för att beställa på webben, men vissa saker vill jag se innan jag köper dem. För närvarande har jag två beställningar på väg hem. :)

Anna-Lena,
jo, tofsen hörde till. Hoppas det finns varor kvar i affären den här veckan. :)

Lenita H,
visst!

Lilja's Corner,
jag önskar jag också kunde bli det. Men det kommer förmodligen aldrig att hända...