Monday 13 December 2010

Vinnare!


Hej, hallå! Nu har vår yngre son dragit vinnarna i min utlottning! Här nedanför ser ni namnen på dem som vann. Ett stort grattis till Sandra med bloggen Always and forever. Du vann smyckessetet från S.M.S. Mejla mig på alegniinoffice@gmail.com så fort som möjligt och meddela din adress och vilken text du vill ha på hjärtat!




Det var så många som ville delta i utlottningen, så jag bestämde mig för att lotta ut två tröstpris. Hjärtat (Miljögården) köpte jag i favoritaffären Säde i går och det vanns av Sol'ka med bloggen It's my magic och


denna köksskylt som jag köpte i en affär på Portobello Road i England i våras vanns av Pockethexan. Mejla mig era adresser så kommer vinsterna på posten!

Tusen tack för visat intresse till alla er som deltog i utlottningen! Nu har jag en hel massa nya bloggar att bekanta mig med. Jag har haft lite ont om tid de senaste veckorna, men jag ser fram emot att besöka er när saker och ting lugnar ner sig.

14 comments:

Jen said...

Tack för tipset om ljuskronan.

Hoppas att du får en mysig "luciadag"

Kram Jen

Annies Blå said...

Grattis till de lyckliga vinnarna :)!

Lyckoslanten said...

Grattis till de lyckliga! Förstår av egen erfarenhet att du hade en hel del jobb med det där! :o) Fina priser!

Anonymous said...

Grattis till vinnarna och tack för en trevlig tävling! Ha en fortsatt trevlig Lucia kram Nina

Louise said...

Grattis till vinnarna!! :)

Livet på Vestergård said...

Grattis till vinnarna!
Ha en mysig luciakväll.Kram Kicki

solka said...

oh! thank you Alegni!
this heart is so sweet!
I love it! :)

Unknown said...

Grattis till vinnarna! Så fina vinster dom får! Ha en bra lucia! Kram Lenita

Snäckskalsdalen. said...

Lyckliga vinnare, jag gratulerar dom mycket!
Vilken header du har gjort, fantastiskt tjusig! Och mysig.
Kramar

Syssi said...

Grattis till de lyckliga vinnarna!

Bella said...

Grattis till de lyckliga vinnarna!!

Wow, vilken fin header du gjort, så julig och stämningsfull :)

Hur har det gått med din mammas rygg? och hur mår du?

Ta hand om dig

Kramar Bella

Signe 1 said...

grattis till vinnarna!!

hoppas din luciakväll är fin vännen!!

stor kram sofia

Pockethexan said...

Tusen tack, vad jätte gulligt att få vinna en sådant fint tröstpris!!!

Åh jag är verkligen glad för en sådan här trevlig överraskning <:D

Nu ska jag bara hitta fram till din mail så att jag kan skicka min adress.

Kramis från Pockethexan själv!
<;D

Tack, tack för att du är så gullig och ge bort extra vinster o hoppas att du o din familj får en härlig jul <3 !!!

solka said...

hi Ingela! thank you so much!
I just have received your sweet heart!
I've posted about it here :)
Hugs, Olga