Tuesday 25 March 2008

Jul på påsk


Man är ju inte direkt van vid att bli överöst med presenter, i synnerhet inte handgjorda sådana, så i det avseendet var påsken nästan som julafton för mig. Först fick jag detta fina hjärtsmycke av Soffi och så kokosbollarna av Lena. Det värmer så i hjärtat att någon sitter och knåpar ihop saker som jag sedan får glädja mig åt!

Magen är lite bättre idag, men det gurglar och har sig i den fortfarande. Och ungefär en timme efter att jag ätit något, får jag bråttom till toaletten (ursäkta om jag blir för detaljerad).

2 comments:

Anonymous said...

Vad skönt att din mage är bättre.
Vilket fint hjärta. Det är bästa presenten den som är oväntad.
Kul i alla fall.
Ha en bra dag
Kram ewa

Anonymous said...

Och hur glad blir man inte sen när man inser att gåvan är uppskattad :-)