Sunday 23 March 2008

Påskdagen

Det blev ingen tidig kväll, men en desto tidigare morgon istället. Vi vaknade en timme tidigare än vi normalt stiger upp på vardagar. Det betydde att vi var färdiga för en brunch redan klockan åtta. Den var så pass kraftig, så vi har fortfarande inte ätit något sedan dess. Vi sparar oss till middagen vi ska bli bjudna på i skärgården ikväll.

Titta så fina kokosbollar jag fick av söta Lena som har en alldeles egen pysselgrop. Kolla här. Tack, Lena, för att du tänker på mina linjer när jag inte själv har förstånd till det :)

8 comments:

Kamomilla said...

Mums i dagarna många... Sitter här och smälter gubbens underbara potatiskantarellgratäng ännu...
Härligt pyssel den där lena åstadkommer!

Anonymous said...

oohh vad fina bollar!! såg riktiga ut när jag tittade först =) Ha en super trevlig middag. Här ska det göras våfflor idag. Belöning för att jag suttit och studerat hela dagen ( aja nästan iaf ;) hihi. Ha det gott- Hälsa resten av goa familjen. Kramz

Lenas pysselgrop said...

Ööh, det där med linjerna... vill inte påstå att det hjälpt speciellt mycket att ha en skål såna stående på bordet här hos oss, har blivit både det ena och det andra och mer därtill för att töja ut linjerna den här helgen.
Men ok, kanske man hittar inspiration att ta itu med nånting friskusaktigt igen när det blir vardag? Om inte... visst duger vi ändå som vi är...? :)

Ann-Catrin said...

hejsan... ohh så söta chokladbollar.. tror jag norpar en.. se ju nästan riktiga ut.. och din fina påsktåta då..nu kan det väl inte finnas npågot kvar ändå..
kram a-c

ginga said...

Va bra att ni var bjudna på middag. Jag hade U-S och Ida på middag i dag. Ida kom cyklande tidigare och hjälpte mej att plocka ritningar ur bassängen. Efter middagen spelade vi
"När och fjärran" till kl 20.30. Det blev en bra kväll med gott sällskap. D-A var på jobb.

junhe said...

såg gott ut det där =) hoppas helgen varit bra, titta in hos mig och anta en utmaning om du vill/ ha det gott. kram junhe

Anonymous said...

Såg gott ut det där. Rätt bra hållbarhet skulle jag tro.
Hoppas ni haft en trevlig middag
Kram ewa

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Hihi såå söta!!!

men vad konstigt , om du skrivit en komentar där..har inte sett nån!!
Men det har blivit så för mig med ibland..man har skrivit..o nästa g man kikar är den borta!!!

hoppas du haft en fin påsk!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥