Saturday 8 March 2008

Väntan är slut



Krokarna har anlänt, igår fick jag dem äntligen! Som jag väntat! Jag är nästan stolt över mig själv och mitt tålamod. Tror inte jag orkat vänta så här länge på något tidigare. I så fall skulle det vara kameran jag funderat på att köpa, men det beror på att jag inte bestämt mig för vilken det ska bli ännu. Jag väntar på att få testa en ny som kommer ut på marknaden denna månad innan jag gör slag i saken. De jag väljer mellan är en Canon PowerShot G9 och en Olympus SP-570 Ultra Zoom. Om någon har erfarenheter, tar jag tacksamt emot tips om för- och nackdelar.


9 comments:

Hans said...

Krokiga krokar men faktiskt rätt snygga.

Anonymous said...

Snyggt ! Andra ord känns överflödiga.
Värd att vänta på.
kram ewa

Anonymous said...

tokfint!!!! =) gillar svart o vitt, alltid snyggt! kram hoppas du mår bättre!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Så snyggt!!!!

Tack för din kommentar...skönt med folk som förstår!!!Ja så trist med avunssjuka ju!!! Trist för din mor!!En del folk är bara så
,,#¤%&#¤%,!!!


Önskar er en härlig söndag!
~~♥ Milliskramar ♥~~

Lenas pysselgrop said...

Svart och vitt är snyggt, det kommer man inte ifrån!

Kamomilla said...

Oj, ja de var värda att vänta på- definitivt! Attans så snyggt det blev! Du har öga!
Kramis.

Jes/Vita villa vila said...

Supersnyggt!

Den som väntar på nåt gott... ☺

Kram! Jes

junhe said...

den som väntar på något gott... jättefina stilrena krokar! så snyggt med kontraster tycker jag =) ha en bra söndag vännen/ kram junhe

Ann-Catrin said...

oj oj så snyggt det blev... oh vad jag älskar vitt och svart!!!
kameror.. dä är jag helt ute och cyklar.. har min gamla digitalkamera och kan inget annat!!
Kram A-C