Sunday 30 March 2008

Laddat


Idag har jag bara laddat batterierna, på halvfart.

7 comments:

Anonymous said...

Ja batterierna behöver faktiskt laddas då och då. Synd bara att mina börjar vara så svaga att dom måste laddas så ofta.
Kommer inte in på min blogg för att göra ett inlägg i dag. Det är visst nån storflytt till bättre server.
Ha det så gott
kram ewa

Ann-Catrin said...

Godkväll vännen!!
migrän..hua..hoppas det blivit bättre nu..vad mycket fina inlägg jag missat som jag kan njuta av nu... underbara bilder... så många fina skålar du har!!!
Kram på dig a-C

Hans said...

Jag tyckte det lyste grönt ur dina ögon i morse så det är nog färdigladdat nu ;)

Gårdsromantik said...

Ja så känner man ibland - tur att man kan ladda om!

Kram Maud

junhe said...

hoppas du känner dig bättre snart...jag vet själv hur det känns att inte ha fulladdade batterier. men solen lyser på mig idag...och dt känns lite bättre än igår. skickar krya på dig kramar/ junhe

Kamomilla said...

Inte i skick ännu? Voj vännen... *skickar en kram*

Lenas pysselgrop said...

Va roligt att höra att du visat bloggen, jag blir glad!

Hur har du det idag?