Saturday 15 March 2008

Trots, huvudvärk och skuggor

Så var det ju det här med skuggor igen. Jag var så fascinerad av skuggorna från min nya lykta igår kväll att jag hade svårt att koncentrera mig på vad som hände på tv:n intill den.

Det har varit en dålig dag idag. Jag har haft huvudvärk så in i vassen och det tog länge och många piller innan jag fick den att släppa taget om mig. Huvudvärk är så handikappande, jag klarar i alla fall inte av att göra något när huvudet känns som om det kunde spränga vilken sekund som helst. Maken förbjöd mig att vara på datorn mer ikväll, men eftersom jag fortfarande är trotsig, gör jag som jag vill ;)


6 comments:

Lenas pysselgrop said...

Jag förstår att du hellre tittade på skuggorna än tv:n - jättefint!
Tänk, snart är det så pass ljust ute att man inte ens ser skuggor på väggarna här inne..

alegni said...

lena > vad ska jag då ta mig till ;)

Kamomilla said...

jag förstår verkligen att blicken fladdrade bort från tv:n ! Så snyggt! Spännande mönster!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Tack....ne hur lyckas man??????

Så cooolt sken..blide ju som en gubbe typ bakom!!!!

Ha en skön Söndag!!!!
Millan Kramar
~~~`*'*´~~~

~~*♥GRATTIS PERELLI!!!♥*~~

Ann-Catrin said...

Hua.. ser riktigt spökligt ut..eller som en spindel..eller???..vilka härliga skuggmönster..
kram A-C

Anonymous said...

Läckert med skuggorna.
Det är inte kul med huvudvärk.Som tur är har jag inte det så ofta.
kram ewa