Tuesday 24 March 2009

H&M Home

Idag fick jag åka till posten och hämta ut mitt paket med varor från H&M Home. Så snyggt allt är, och vilken kvalitet sedan! Skulle inte förvåna mig alls om ett nytt paket är på väg hem till mig därifrån inom kort!

Rediga kökshanddukar med siffror på, en tvättpåse att transportera hem smutstvätten i från sommarstugan:

Badrumsmattor både hit hem och till stugan - den blå stannar hemma och två röda flyttar ut till skärgården senare i år:


Nu har jag faktiskt lust att vrida fram tiden lite. Vi har fortfarande cirka 20 cm snö på vår gård, men jag vill ha barmark, jag vill att det ska bli varmt och jag vill åka ut till sommarstugan. Typ NU.

19 comments:

Taina said...

Oj, det här har jag missat. H&M Home. Totalt! Har de börjat med textilier nu? Ser jättefint ut.
Här har snön försvunnit. Liiite blåsigt och kyligt idag. Vädret är väldigt nyckfullt just nu. Vi har faktiskt haft några dagar med uppemot 15 grader! Till helgen har de lovat nya sådana underbara dagar. Jag längtar.

Liljas Corner said...

Jag bläddrade i katalogen men hittade inget som jag sådär direkt kände att jag ville ha. Men handduken är cool!

Ja, vår... Jag kom på idag att vi borde börja planera terassbygge och påfyllning av grus på gården!

Kamomilla said...

Snygga grejs!

Sabina said...

Den blå badrumsmattan skulle vara fin till vår sommarstuga... och dom andra sakerna ser också trevliga ut! Skönt att höra att kvaliteten är bra... det har man ju lite funderat över. Tack! :)
Kram sabina

Nettan said...

Ser ju kanonfint ut! Har inte kollat närmare i katalogen måste jag erkänna, men det ska jag göra nu!!
Kram Nettan

Maja said...

Visste inte ens att det fanns någonting som hette H&M Home, men alltid lär man sig något nytt. Snygga handdukar! Lite omväxling till rutor och ränder på vit botten, som det finns miljontals av.

Vi har fått MASSOR MASSOR med snö i Åbo, så nu får jag äta upp det där om att det börjar vara vår här;)

Funccis said...

Den blå mattan fräsch å fin, ser skön ut att sätta fötterna på! Vi ska ti stugan en sväng och se att allt e i ordning. Var där senast på nyår. Vägen blev så lång till Kimito då vi flyttade upp till Österbotten. Ja, den blå mattan kunde jag ha med i bagaget.

Unknown said...

Fina saker du har beställt! Jag har kollat in en o annan sak därifrån.. kanske ta o beställa.. Du har bra självdisciplin! -tänker på att inte baka o så... OM man ändå hade det.. Avundas er som har sådan självdisciplin! Du är SÅ duktig! Ha det gott. Kram Lenita

rautaharakka said...

Vilken fin lila faunavas du har!Jag älskar Toikkas Fauna-serie, har bara fyra stycken små glass skålar, men tycker att mönstren är helt ljuvliga. Henkka o maukka har också vackra randiga tyger.

Mitt smultronställe said...

Snygga detaljer du beställt, kollade också lite snabbt i katalogen men glömde av det sen....

Ha en bra dag, Camilla.

♥ Fyra årstider said...

Lite shopping piggar alltid upp.
Kram Lotta

junhe said...

H&M börjat med inredning? vad kul, då kanske man kan uppdatera sig lite vad gäller inredning (har för tillfället liten plånbok och H&M är ju kända för att ha bra priser!)
hoppas du får en bra helg, vi börjar redan imorgon, ska till IDRE på weekend och åka slalom...längtar så!!!
ha dt gott/ kram junhe

LenaEva said...

HEJ! Tack för värmande ord! JAg vet jag borde ta hand om mig själv mer.. längtar till nästa vecka när vi ska till fjälls, hoppas på bra väder så jag kan sitta i solen o bara vara!!! KRAAAM

Hem och Lycka said...

Snygga textilier, jag är hemskt sugen på att beställa men har inte blivit av ännu..

kram

Vit Gladiolus said...

Oj har ni 18 minus, ja då förstår jag att du inte tänker på sommarkläder! Men vi har plusgrader!
:)
De har mycket fint på HM home!!!

Kram

Hela rubbet said...

va snygga handdukar , inte visste jag att HM sålde sånt

Mjuka said...

FJag älskar deras grejor, har själv beställt lite smått och gott!! Ser fram emot det!!
kram Malin

Stjärnor & Champagne said...

Vad kul att höra att det är bra kvalité på sakerna. Har inte beställt något ännu, måste nog ta mig i kragen. Jättefina saker du har beställt.

Kramkram Anne

StrandviksVillan said...

Ser fint ut det du klickat hem! Jag har bara tittat snabbt i min katalog, lade sen snabbt bort den för att slippa ha-begär... ;)

Tack snälla du för mailet och grattisarna på min dag!!