Tuesday 17 March 2009

Ombytlig

På tal om att vara ombytlig (se inlägget nedan) så surrar det i huvudkontoret hela tiden. Jag hade inte mer än hunnit byta vardagsrumsgardinerna till sovrummet och vice versa, förrän jag börjar fundera på sommartextilier. Det blir att hänga upp fjolårsgardinerna i vardagsrummet, men för att matcha skålen jag köpte förra veckan, måste det nog bli lite fler gröna detaljer i rummet. Jag har redan sett ut kuddar på Hemtex, men försöker hejda mig en tid i väntan på att de annonserar om rabatterade priser...

Häromveckan fick maken äran att köpa sig ett nytt sängbord. Sådant gör han så gärna bara han slipper springa i affärerna och leta med mig...

9 comments:

StrandviksVillan said...

Tack snälla du för komplimangen! Jag suger i mig och sträcker på ryggen ;)

Snyggt sängbord! Jag ska troligen snart byta ut våra... "Jag har en plan" som Sickan säger, hihi!

Maria said...

Vilket supersnyggt sängbord!

Ha haa, vilken energi du har gällande gardiner, tycker det är lite halvjobbigt att byta dem.......men sen ändrar det ju hela rummet ;) och ja, vänta tills de sänder rea blad.....om du har tålamod, oftast vill man ha det NU, ingen skillnad om det gäller godis el prylar!

Unknown said...

När man ha fullt med ideér o känner sig inspirerad då kan det gå fort o ändras snabbt :)Fint sängbord. Gillar lådan också "vanilla". Ha det gott. Kram Lenita

Nettan said...

Å vilket snyggt sängbord, gillade den svarta skivan till det vita!
Kram Nettan

Funccis said...

Bra smak din man har! Snyggt "pålägg"!Ja solen skiner å fågelin sjunga, gardinerna vinröda från juletid. Varit krasslig och blotta tanken...men nu börjar man kvickna till förhoppningsvis. Barnbarn 1,6 år sussar sött efter maten. Mamma sjuk så jag hämtade gull-ungen.

Liljas Corner said...

Wow, vilka stiliga soffor! Blir nog snyggt med gröna detaljer.

Ja, det kan nog bli lite ensamt för min lilla Kanin, för lek med Lilja går inte för sej. Då finns det snart inte mycket kvar av lilla kanin...

Sabina said...

Jag har hittat min tvillingsjäl!!! Ombytlig är bara förnamnet! Ibland kan jag bli helt galen på mig själv... varför ska man vara sån att man aldrig är nöjd med det man har NU utan det ska vara nytt hela tiden?!
Kram S.

Kamomilla said...

Snyggt! Ombytliga är vi nog alla som simmar här i bloggvärlden! Så du har många medsystrar...

Stjärnor & Champagne said...

Vilket snyggt sängbord. Din man har bra smak..

Kram Anne