Thursday 24 December 2009

God Jul

16 comments:

Nicole said...

Jag hoppas att ni får en riktigt fin och avkopplande jul med massor av gott ;).

Kram, Nicole

Jenny said...

En riktigt GOD JUL tillönskas hela Alegnifamiljen!!

Kraam Jenny, Tindra och Hönsbaronen:)

Nilla Q said...

Önskar dig och din familj en riktigt härlig jul!

Kram Pernilla

Karin Lindström said...

Hej Ingela!

Hoppas nu ni haft en underbar Julafton. Jag sitter här och är så mätt så jag nästan spricker. Tack för receptet på soppan, jag ska absolut göra den snart den låter jättegod. Igår bakade jag muffins med chokladblandningen, de blev också jättegoda. Imorgon tror jag att jag får springa några varv runt huset så jag orkar med all mat vi har:)

Ha en fortsatt mysig helg, vi ses snart igen:)

Många kramar
Karin

Taina said...

God Jul!

StrandviksVillan said...

Javisst är det en god jul! ;)
Nu ska jag gå och skjutsa in vår skinka i ugnen, vi åt borta igår.

Jeeeeiiiii! Kan du gissa vad jag fick av "tomten"??
Inlägg kommer senare idag ;)

Kramis!
God fortsättning på julhelgen!

syssi said...

En riktigt fröjdefull familjejul till dej:)

Odin said...

GOD JUL till Er oxå!

Mina dagar said...

Hoppas ni hade en mysig julafton!
/Eva

Stjärnor & Champagne said...

Och detsamma till er, hoppas att ni har det bra med mycket mat, godis och klappar...

Kramkram Anne

Hanna said...

God fortsättning på julhelgen till dig och din familj!
Kram Hanna

trollmor said...

God fortsättning på julen.
Har tagit lite paus i bloggandet har haft det fullt upp fram till jul och nu har jag något som liknar nackspärra eller ryggbesvär.
Måste ha hjälp för att komma upp från sängläge och ibland även från det sittande läge.Hoppas det är bättre i morgon.
Många julkramar ewa

♥ Fyra årstider said...

God fortsättning..idag står pulkaåkning på schemat.
Kram Lotta

Skogsdoft & havsbris said...

Detsamma till er, än en gång! Eller god fortsättnign får jag väl säga vid det här laget... ;)

Stjärnor & Champagne said...

Det gör du rätt i som stannar hemma vännen..

Krakram A

Lallis - liv och leverne said...

Ha en riktigt fin fortsättning på julen, vännen
Kram Lallis