
Vårt dagliga vin, giv oss idag...
Det sägs ju att ett glas vin om dagen är bra för hjärthälsan. Varför är man då så dum att man inte vågar tala om för hälsovårdaren att man faktiskt dricker en portion om dagen när man går på sin årliga hälsogranskning? Den man jag i det här fallet talar om är jag, trots att jag är kvinna ;)
Glad lillajul till alla som firar en sådan idag!